-
Ogłoszenia różne
Ogólne zasady udzielania dotacji na realizację inwestycji innych niż określone szczegółowo w uchwale nr XIX/487/2019 Rady m.st. Warszawy z dnia 26.09.2019 r. (w załącznikach 1-9 i 12-13) opisane są w załączniku nr 10 do tej uchwały zmienionej uchwałą nr LXXII/2404/2022 Rady m.st. Warszawy z 17.11.2022 r. i uchwałą nr XI/380/2024 z 17.10.2024 r. [tekst ujednolicony uchwały]
Wnioski o udzielenie dotacji na realizację inwestycji służących ochronie środowiska i gospodarce wodnej przyjmowane są od 2 stycznia do 31 stycznia roku, w którym planowana jest realizacja inwestycji.
Nabór wniosków na realizację inwestycji w roku 2025 rozpoczyna się 2 stycznia 2025 r. i kończy 31 stycznia 2025 r.
Pamiętaj! Za datę złożenia wniosku uznaje się datę wpływu wniosku do Urzędu m.st. Warszawy.
Rozpoczęcie realizacji inwestycji, w tym ponoszenie wydatków, nie może nastąpić przed zawarciem umowy o udzielenie dotacji.
Do pobrania:
- Formularz wniosku o udzielenie dotacji stanowi załącznik nr 11 do uchwały
- Zgoda właściciela albo współwłaścicieli nieruchomości na realizację inwestycji będącej przedmiotem wniosku o udzielenie dotacji, jeśli nie realizuje jej właściciel
- Oryginał pełnomocnictwa, lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa w przypadku prowadzenia sprawy przez pełnomocnika, (wymagany jest dowód wniesienia opłaty skarbowej - nie dotyczy osób zwolnionych z opłaty skarbowej)
- Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de mininis - dotyczy wyłącznie wnioskodawców prowadzących działalność gospodarczą bez względu na formę organizacyjno-prawną oraz sposób finansowania
- Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie – dotyczy wyłącznie wnioskodawców prowadzących działalność w sektorze rolnym lub rybołówstwa
- klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Wymagane do wniosku załączniki określone są w formularzu wniosku.
Metryka
changes-registry
Expand