Dane teleadresowe
Adres
ul. Niecała 2, nr pokoju 324
00-098, Warszawa
Godziny pracy
8.00-16.00
Dane kontaktowe
Imię i nazwisko
Łukasz Marecki
Stanowisko
P.o. dyrektora
Adres
ul. Niecała 2, nr pokoju 323
00-098
Dane kontaktowe
Telefon
22 325 80 00, 22 325 80 01
Telefon komórkowy
no-content
Fax
22 325 80 02
Imię i nazwisko
Katarzyna Szlonzak
Stanowisko
Zastępca dyrektora
Adres
ul. Niecała 2, nr pokoju 326
00-098
Dane kontaktowe
Telefon
22 325 80 00, 22 325 80 01
Telefon komórkowy
no-content
Fax
22 325 80 02
Imię i nazwisko
Dorota Buchman
Stanowisko
p.o. Zastępcy Dyrektora
Adres
Niecała 2, nr pokoju 328
00-098
Dane kontaktowe
Telefon
22 32 58 000, 22 32 58 001
Telefon komórkowy
no-content
Fax
22 32 58 002
Imię i nazwisko
Marcin Pawłowski
Stanowisko
Zastępca dyrektora
Adres
ul. Niecała 2, nr pokoju 325
00-098
Dane kontaktowe
Telefon
22 325 80 00, 22 325 80 01
Telefon komórkowy
no-content
Fax
22 325 80 02
Wydziały
Zakres działania
Do zakresu działania Biura Administracyjnego należy w szczególności:
1) wdrażanie i realizacja programów ubezpieczeń dla m.st. Warszawy;
2) opracowywanie i realizowanie strategii użytkowania powierzchni zajmowanej przez biura Urzędu;
3) zapewnianie warunków niezbędnych do prawidłowej pracy w siedzibach biur,
a w szczególności:
a) zarządzanie i administrowanie budynkami i lokalami, w których mieszczą
się siedziby Urzędu,
b) prowadzenie spraw związanych z remontami, modernizacjami
i adaptacjami w siedzibach biur,
c) gospodarowanie składnikami majątku ruchomego, znajdującego się
w ewidencji prowadzonej przez Biuro Administracyjne,
d) prowadzenie inwentaryzacji,
e) dokonywanie zakupów, ewidencji i dystrybucji odzieży ochronnej,
roboczej i środków ochrony indywidualnej oraz związanych z ich
użytkowaniem ekwiwalentów i zlecenia koniecznych usług dla
pracowników biur w zakresie wskazanym zarządzeniami Prezydenta,
f) zapewnianie zaopatrzenia, z wyłączeniem asortymentu będącego
w kompetencjach innych biur,
g) zapewnianie obsługi transportowej,
h) zapewnianie obsługi technicznej,
i) zapewnianie utrzymania czystości;
4) organizowanie ochrony osób i mienia w siedzibach biur, a w szczególności:
a) opracowywanie i wdrażanie standardów ochrony osób
i mienia w siedzibach biur,
b) zawieranie i nadzór nad realizacją umów na ochronę osób i mienia
w siedzibach biur,
c) współpraca z urzędami dzielnic w zakresie ustalania jednolitych
standardów ochrony osób i mienia
5) organizowanie ochrony przeciwpożarowej w budynkach zarządzanych przez
Biuro, w tym w szczególności:
a) szkolenie pracowników biur Urzędu i pracowników USC wyznaczonych
do wykonywania zadań w przypadku powstania pożaru lub innego
miejscowego zagrożenia;
b) przeprowadzanie ćwiczeń sprawdzających warunki ewakuacji;
c) monitorowanie ochrony przeciwpożarowej;
d) zakup i utrzymanie urządzeń i instalacji ppoż;
6) realizowanie wybranych zadań z zakresu ppoż. w siedzibach biur Urzędu
zlokalizowanych w budynkach zarządzanych przez inne jednostki miejskie,
na podstawie zawartych porozumień.
Regulamin i schemat organizacyjny
Metryka
changes-registry
Expand