Biuro Administracyjne (BA)

Dane teleadresowe

Kontakt

Adres

ul. Niecała 2, nr pokoju 324

00-098, Warszawa

Godziny pracy

8.00-16.00

Dane kontaktowe

Telefon

  • 22 325 80 00

  • 22 325 80 01

Fax

22 325 80 02

Kontakt do kierownictwa
Imię i nazwisko

Łukasz Marecki

Stanowisko

P.o. dyrektora

Adres

ul. Niecała 2, nr pokoju 323

00-098

Dane kontaktowe

Telefon

22 325 80 00, 22 325 80 01

Telefon komórkowy

no-content

Fax

22 325 80 02

Imię i nazwisko

Katarzyna Szlonzak

Stanowisko

Zastępca dyrektora

Adres

ul. Niecała 2, nr pokoju 326

00-098

Dane kontaktowe

Telefon

22 325 80 00, 22 325 80 01

Telefon komórkowy

no-content

Fax

22 325 80 02

Imię i nazwisko

Dorota Buchman

Stanowisko

p.o. Zastępcy Dyrektora

Adres

Niecała 2, nr pokoju 328

00-098

Dane kontaktowe

Telefon

22 32 58 000, 22 32 58 001

Telefon komórkowy

no-content

Fax

22 32 58 002

Imię i nazwisko

Marcin Pawłowski

Stanowisko

Zastępca dyrektora

Adres

ul. Niecała 2, nr pokoju 325

00-098

Dane kontaktowe

Telefon

22 325 80 00, 22 325 80 01

Telefon komórkowy

no-content

Fax

22 325 80 02

Wydziały

Zakres działania

Do zakresu działania Biura Administracyjnego należy w szczególności:

1) wdrażanie i realizacja programów ubezpieczeń dla m.st. Warszawy;

2) opracowywanie i realizowanie strategii użytkowania powierzchni zajmowanej przez biura Urzędu;

3) zapewnianie warunków niezbędnych do prawidłowej pracy w siedzibach biur,
    a w szczególności:
    a) zarządzanie i administrowanie budynkami i lokalami, w których mieszczą
        się siedziby Urzędu,
    b) prowadzenie spraw związanych z remontami, modernizacjami
        i adaptacjami w siedzibach biur,
    c) gospodarowanie składnikami majątku ruchomego, znajdującego się
        w ewidencji prowadzonej przez Biuro Administracyjne,
    d) prowadzenie inwentaryzacji,
    e) dokonywanie zakupów, ewidencji i dystrybucji odzieży ochronnej,
        roboczej i środków ochrony indywidualnej oraz związanych z ich
        użytkowaniem ekwiwalentów i zlecenia koniecznych usług dla
        pracowników biur w zakresie wskazanym zarządzeniami Prezydenta,
    f) zapewnianie zaopatrzenia, z wyłączeniem asortymentu będącego
       w kompetencjach innych biur,
    g) zapewnianie obsługi transportowej,
    h) zapewnianie obsługi technicznej,
    i) zapewnianie utrzymania czystości;

4) organizowanie ochrony osób i mienia w siedzibach biur, a w szczególności:
    a) opracowywanie i wdrażanie standardów ochrony osób
        i mienia w siedzibach biur,
    b) zawieranie i nadzór nad realizacją umów na ochronę osób i mienia
       w siedzibach biur,
    c) współpraca z urzędami dzielnic w zakresie ustalania jednolitych
        standardów ochrony osób i mienia

5) organizowanie ochrony przeciwpożarowej w budynkach zarządzanych przez
    Biuro, w tym w szczególności:
    a) szkolenie pracowników biur Urzędu i pracowników USC wyznaczonych
       do wykonywania zadań w przypadku powstania pożaru lub innego
       miejscowego zagrożenia;
    b) przeprowadzanie ćwiczeń sprawdzających warunki ewakuacji;
    c) monitorowanie ochrony przeciwpożarowej;
    d) zakup i utrzymanie urządzeń i instalacji ppoż;

6) realizowanie wybranych zadań z zakresu ppoż. w siedzibach biur Urzędu
    zlokalizowanych w budynkach zarządzanych przez inne jednostki miejskie,
    na podstawie zawartych porozumień.

Regulamin i schemat organizacyjny

Regulamin organizacyjny Biura Administracyjnego

Schemat organizacyjny Biura Administracyjnego

Metryka

changes-registry

Expand

changes-registry

Data publikacji

Osoba